SEO-ն 2024 թվականին։ Ինչ է փոխվում և ինչ պետք է իմանաք

SEO-ն մշտապես զարգացող ոլորտ է, որը 2024 թվականին ներկայանում է առավել ճկուն համակարգերով՝ պարզեցնելով և բարձրացնելով աշխատանքի որակը։ Անկախ ձեր կազմակերպության ոլորտից, լինի այն B2B SEO ըկերություն, թե SEO ծառայություններ փնտրող այլ ոլորտի բիզնես, հարկ է հաշվի առնել SEO-ի հետևյալ թարմացումները։
Ձայնային որոնման ընդլայնում
Siri, Alexa և Google Assistant ձայնային օգնականների միջոցով ավելի շատ օգտատերեր ընտրում են որոնողական հարցումները կատարել ձայնի միջոցով: Հետևաբար, ձայնային որոնման համար բովանդակության օպտիմալացումը կվերածվի հաջողության կարևոր գործոնի:
Օգտագործման փորձի բարելավում (UX)
Որոնողական համակարգերն առանցքային ուշադրություն են դարձնում օգտատերերի փորձին: Այդ իսկ միտումով, 2024 թվականին, որոնողական համակարգերի դասակարգման վրա մեծ ազդեցություն կունենան էջերի արագ բեռնումը, հարմարավետ կողմնորոշումը, ադապտիկ դիզայնը և բովանդակության բարձր որակը:
Համատեքտային որոնում.
Այս գործոնը ենթադրում է օգտատիրոջ հարցման համատեքստի ըմռնումը։ Նման գործիքի միջոցով կարող եք հարմարեցնել և ստեղծել այնպիսի բովանդակություն, որը կհամապատասխանի օգտատերերի հարցումներին և կտրամադրի օգտակար տեղեկատվություն։
Տեղայնացում և անհատականացում.
Որոնման համակարգերը կարևորում են տեղայնացված և անհատականացված որոնման արդյունքները: Սա հատկանշական է այն ձեռնարկությունների համար, որոնք սպասարկում են որոշակի տարածաշրջաններ կամ շուկաներ:
Այսպիսով, SEO ծառայություն տրամադրող ընկերությունները պիտի օպտիմալացնեն իրենց ռազմավարությունները՝ ներառելու տեղանքի վրա հիմնված հիմնաբառեր, տեղական մեջբերումներ և անհատականացված բովանդակություն՝ նպատակային տարածքներում տեսանելիությունը բարձրացնելու համար:
Արհեստական բանականությունը և մեքենայական ուսուցումը SEO-ում
Որոնողական համակարգերի ալգորիթմները շարունակում են զարգանալ և ձեռք բերել ավելի խելացի հատկություններ, ինչպես նաև հարմարվել օգտատերերի վարքագծային փոփոխություններին:
2024 թվականին արհեստական բանականությունը (AI) և մեքենայական ուսուցման (MO) տեխնոլոգիաները կշարունակեն կարևոր դեր խաղալ SEO-ի ոլորտում։
Արհեստական բանականության ինտեգրումը Google ալգորիթմներում.
Վերջին ընթացքում արհեստական բանականությունն իր դրական կողմն է ներդրել որոնողական համակարգերի (հատկապես Google-ի) որոնումների արդյունքների բարելավման մեջ։
Ինտեգրելով արհեստական բանականությունն իր ալգորիթմներում, Google-ին հաջողվել է ուսումնասիրել և ինտեգրել ավելի լայնածավալ տեղեկատվության ցանցեր։ Այս գործոնը միտված է բարելավելու որոնումների արդյունքները և տրամադրելու ավելի պետքական տեղեկատվություն։
Ավելի շատ առավելություններ
Ուսումնասիրելով որոնողական համակարգերի և արհեստական բանականության միությունը, նաև պարզել ենք, որ այս դեպքում որոնողական համակարգը կարող է օգտատիրոջը տրամադրել ավելի անհատականացված արդյունքներ, որոնք հիմնված կլինեն օգտատերերի մայր լեզվի, տեղանքի և նրանց փնտրտուքների նպատակն ըմբռնելու վրա։
Անորակ հղումների արագ հայտնաբերում
Չնայած, որ այս գործոնն արդեն կիրառվում է տարիներ շարունակ, այն իր դիրքը պաշտպանում է նաև 2024 թվականին։
Սակայն, հարկ է նշել, որ այս անգամ որոնողական համակարգերն ավելի զինված են անորակ բովանդակություններից ձերբազատվելու համար։
Հղումները (հատկապես հետադարձ հղումները) մնում են որոնողական համակարգերի վարկանիշային ալգորիթմի ամենակարևոր գործոններից մեկը: Կարողանալով ավելի ճշտգրտորեն տարբերակել բարձրորակ և անորակ հղումները՝ որոնողական համակարգերն ապահովում են վստահելի բովանդակության առաջխաղացումը։
Linkbuilding և կայքերի առաջխաղացում
Որոնողական համակարգերն ուսումնասիրում են տարբեր վեբ կայքերի կապը։ Այսիսնքն, այժմ դրանք ավելի հեշտ են հասկանում հետադարձ հղումների ճշմարտացիությունը և անմիջապես հայտնաբերում արհեստական աճի նպատակով տեղադրված հղումները։
Մոբայլ ինդեքսավորում
Շեշտադրվում է հատկապես բջջային օպտիմալացումը։ Կայքերը, որոնք նախագծված են առաջին հերթին բջջային գադջեթներով օգտագործվելու համար, ոչ միայն սպասարկում են օգտատերերի մեծամասնությանը, այլև անխափան կերպով համընկնում են որոնողական ալգորիթմների հետ:
Պրոգրեսիվ վեբ հավելվածների (PWA) օգնությամբ օգտատերերը կարողանում են ստանալ նույն փորձառությունը՝ հենց կայքի միջոցով։ Դրանք ունեն հարմար օգտագործում, ինչն էլ զգալիորեն նպաստում է բջջային SEO-ի բարելավմանը։
On-page SEO ծառայություններ
On-page SEO գործողությունները կատարվում են անմիջապես կայքում՝ որոշիչների տեսանելիությունը բարձրացնելու և օրգանական թրաֆիքը բարելավելու համար։
Ի տարբերություն Off-Page SEO ծառայությունների, որը ներառում է արտաքին գործոններ, ինչպիսիք են հետադարձ հղումները, On-Page SEO օպտիմալացումը կենտրոնանում է կայքի բովանդակության, կառուցվածքի և HTML աղբյուրի կոդի օպտիմալացման վրա:
SEO-ի հիմնական ծառայությունները
Կայքերի օպտիմիզացիա իրականացնելու գործընթացն ընդգրկում է բանալի բառերի հետազոտություն, տեխնիկական օպտիմիզացիա, կայքի (on-page) օպտիմիզացիա և ավելին։
- On-Page օպտիմալացում․ SEO օպտիմալացման հիմնաքարը հենց On-Page օպտիմալացումն է, որը ներառում է մի շարք մասնագիտական գործողությունների իրականացում, օրինակ՝ վերնագրերի թեգերի, մետա նկարագրությունների, օպտիմալացումը՝ բանալի բառերի օգնությամբ։
- Բանալի բառերի հետազոտություն և կիրառում․ Որոնողական համակարգերում տեսանելիությունը պահպանելու համար ամենակարևոր գործողություններից մեկը նաև տրամադրվող բովանդակության մեջ բանալի բառերի ընդգրկումն է։
- Հղումների կառուցում (Link Building)․ Ինչպես արդեն գիտենք, որոնողական համակարգերը մեծ ուշադրություն են դարձնում յուրաքանչյուր հղման որակին։ Սա նշանակում է, որ հետադարձ հղումներ կառուցելիս անհրաժեշտ է օգտագործել միայն որակյալ և ճշմարիտ աղբյուրներ։
- Մոբայլ օպտիմալացում․ Կարևոր է նաև վեբ կայքի օպտիմալացումը մոբայլ տարբերակների համար, քանզի որոնողական համակարգերը նաև հաշվի են առնում վեբ կայքի ճկունության մակարդակը՝ այն զանազան գադջեթներով օգտագործելիս։
SEO-ի միտքը
Որակյալ օպտիմալացման նպատակը՝ օգտատերերին արագ և պարզ տարբերակով անհրաժեշտ տեղեկատվություն տրամադրելն է։ Այս իսկ միտումով էլ, անհրաժեշտ է հաշվի առնել SEO օպտիմալացման բոլոր նրբությունները։
SEO ծառայություններ Հայաստանում և արտերկրում.
Ինչպես արդեն գիտենք, SEO ծառայությունները ներառում են մի շարք մասնագիտացված գործողությունների համախմբում և կիրառում, որոնք ուղղված են ձեր կայքը՝ այդ թվում նաև բրենդն առաջխաղացնելու և ճանաչելիությունը բարձրացնելու համար։
Այսպիսով, մասնագիտացված օգնության համար դիմեք մեզ, որտեղ յուրաքանչյուր SEO մասնագետ կկիրառի ամենալավ հմտությունները՝ ձեր բիզնեսը նոր վերելքների հասցնելու համար։
31 Jan 2025
Կիսվել