Հաճախորդների աջակցության գործընթացն ավելի պարզ դարձնելու համար Targeting-ը տրամադրում է զանգերի կենտրոնի ծառայություններ։ Այս կերպ մեր հաճախորդը կապահովի սեփական հաճախորդների հետ բարձրակարգ հաղորդակցություն, ինչի շնորհիվ կբարելավվի սպասարկման որակը։
01
Զանգերի տեղեկատվության հավաքում
Հավաքագրված զանգերը հատկապես օգտակար են բիզնեսում ապագա բարելավումներ կատարելու համար։ Զանգերը վերլուծելով կարելի է հասկանալ դրանց ընդհանուր պատճառը և ըստ շարժառիթի տալ համապատասխան լուծում։
TIME
MARUSH
CHRONOGRAPH
AMERIA
NOYAN
ONEX
ASHLEY
FINCA
GOURMET
AMANOO