Logo
Մեր ՄասինՄեր Մասին
ԲլոգԲլոգ
ՊորտֆոլիոՊորտֆոլիո
ԿապԿապ
FAQFAQ
Կապ մեզ հետ

Ինչպես օպտիմալացնել ձեր Google Business Profile ցուցակը

Image

Մրցունակ թվային շուկայում կարևոր է ունենալ ազդեցիկ առցանց ներկայություն, որը կօգնի առանձնանալ, ներգրավել նոր լիդեր և աճել։ Այս հարցում կարևոր է նաև օպտիմալացնել բիզնեսի Google Business Profile-ը, չէ՞ որ, այն հաճախ է հայտնվում որոնման արդյունքներում, երբ ինչ-որ մեկը որոնում է ձեր բրենդը։ Օրինակ, Google Business Profile-ի միջոցով կարող եք որոնողներին փոխանցել ձեր բիզնեսի մասին կարևոր տեղեկատվություն, որը կբարձրացնի որոնողի հետաքրքրությունը։ Այսպիսով, եկեք ուսումնասիրենք, թե ինչպես կարելի է իրականացել Google Business Profile-ի օպտիմալացում։

 

Google Business Profile և SEO օպտիմալացում

 

Google Business Profile-ն անհրաժեշտ գործիք է հատկապես այն բիզնեսների համար, որոնք ցանկանում են ներգրավել տվյալ տարածքում գտնվող կամ ապրող հաճախորդների: Պարզ և ճիշտ օպտիմալացման շնորհիվ, այն կբարելավի ձեր հնարավորությունները՝ հայտնվելու տեղական որոնման արդյունքներում։ Օրինակ՝ եթե որևէ մեկը փնտրում է «լավագույն սրճարան մոտակայքում», լավ օպտիմալացված Google Business Profile-ը կարող է բարձրացնել ձեր դիրքերը՝ գրավելով ավելի շատ այցելություններ, զանգեր ու հաճախորդներ:

 

Այս ամենը չի սահմանափակվում միայն կայքի տեսանելիությամբ։ Հարկավոր է նաև ապահովել հաճախորդներին արագ տեղեկատվություն, օրինակ՝ ձեր գտնվելու վայրը, աշխատանքային ժամերը, կապ հաստատելու տվյալները և ծառայությունները:

 

Google Business Profile-ի վավերացում

 

Առաջնային քայլը՝ նախքան օպտիմալացում կատարելը, ձեր Google Business Profile-ի վավերացումն է: Մուտք գործեք Google Business Profile-ի կայք, գրանցվեք և հաստատեք ձեր բիզնեսի առկայությունը: Բիզնեսը հաստատելուց հետո դուք կստանաք վավերացման հարցում, որը կարող եք անցնել փոստով, հեռախոսով կամ էլեկտրոնային փոստով՝ կախված ձեր բիզնեսի տեսակից ու գտնվելու վայրից:

 

Վավերացման գործընթացը հաջող ավարտելուց հետո դուք լիարժեք իրավունք կունենաք օպտիմալացնելու և վերահսկելու ձեր Google Business Profile-ը:

 

Լրացրեք ձեր բիզնեսի մասին տեղեկությունները

 

Անհրաժեշտ է տրամադրել ճշգրիտ և ամբողջական տեղեկատվություն, քանի որ դա հաճախորդների համար է և զգալիորեն ազդում է որոնման համակարգերում ձեր բիզնեսի դիրքերի վրա։ 

 

  • Բիզնեսի անուն՝ համոզվեք, որ ձեր բիզնեսի անունը համապատասխանում է բոլոր հարթակներում (վեբ կայք, սոցիալական լրատվամիջոցներ և այլն):
  • Գտնվելու վայրի հասցե՝ տրամադրեք ձեր ճշգրիտ հասցեն, քանի որ դա օգնում է Google-ին ճիշտ պատկերացնել ձեր բիզնեսի գտնվելու վայրը քարտեզի վրա: Սա հատկապես կարևոր է ֆիզիկական մանրածախ խանութներ ունեցող բիզնեսների համար:
  • Հեռախոսահամար՝ տրամադրեք տեղական հեռախոսահամար, որով հաճախորդները կարող են կապ հաստատել ձեզ հետ:
  • Վեբ կայք՝ մուտքագրեք ձեր պաշտոնական կայքի հղումը:
  • Բիզնեսի կատեգորիա՝ ընտրեք ձեր բիզնեսի ամենահարմար կատեգորիան՝ ուշադրություն դարձնելով ձեր ծառայություններին: Օրինակ, կարող եք դիրքավորվել որպես լավագույն տեղական SEO տրամադրող ընկերություն և անհրաժեշտության դեպքում նաև օգտագործել երկրորդային կատեգորիաներ:

 

Ավելացրեք բարձրորակ լուսանկարներ և տեսանյութեր

 

Դիզայնը և տեսողական բովանդակությունը կարևոր դեր են խաղում հաճախորդների ներգրավվածության և տեղական որոնման բարելավման գործում: Այսպիսով, կարող եք վարձել լուսանկարչի՝ պրոֆեսիոնալ և որակյալ նկարներ ու տեսանյութեր ստեղծելու համար։

 

Հաճախորդներին տրամադրեք ճշգրիտ տեղեկատվություն

 

Հաճախորդների ակնարկները տեղական SEO-ի ամենակարևոր բաղադրիչներից են: Google-ի ալգորիթմն ակնարկները դիտարկում է որպես գնահատման ազդանշան, և բիզնեսները, որոնք ունեն բարձր գնահատականներ և դրական ակնարկներ, ավելի շատ են հայտնվում որոնման արդյունքներում:

 

Օպտիմալացրեք ձեր բիզնեսի նկարագրությունը

 

Google Business Profile-ում ձեր բիզնեսի նկարագրությունը հիանալի հնարավորություն է՝ ցույց տալու, թե ինչու է ձեր բիզնեսն առանձնանում և ինչու հաճախորդները պետք է ընտրեն հենց ձեզ: Օպտիմալացրեք այն՝ հետևյալ եղանակներով.

 

1․ Օգտագործեք գրառումներ՝ հաճախորդներին ներգրավելու համար

 

Google-ը բիզնեսներին թույլ է տալիս ստեղծել գրառումներ, հայտարարել թարմացումների վերաբերյալ, ստեղծել հատուկ առաջարկներ, իրադարձություններ և այլն։ Ժամանակ առ ժամանակ կարող եք օգտվել այս գործիքներից՝ ձեր բիզնես էջն ակտուալ պահելու համար։

 

2․ Օգտագործեք հարցերի և պատասխանների բաժինը

 

Google Business Profile-ում առկա է հարցերի և պատասխանների բաժին, որտեղ հաճախորդները կարող են հարցնել ձեր բիզնեսի մասին: Որպես ձեռնարկատեր, կարող եք նախապես պատասխանել հաճախ տրվող հարցերին:

 

  • Նշեք ձեր հաճախակի հարցերը: Նախապես պատասխանեք հաճախակի հարցերին, որոնք հաճախորդները կարող են ունենալ ձեր ծառայությունների, արժեքների կամ այլ կարևոր տեղեկությունների վերաբերյալ:
  • Պատասխանեք հաճախորդներին: Երբ հարցեր են առաջանում հաճախորդներից, արագ և օգտակար պատասխաններ տվեք, քանի որ սա նույնպես հաճախորդակենտրոն ծառայությունների անբաժանելի մասն է։

 

  1. Հետևեք տվյալներին և կատարողականին

 

Երբ ձեր Google Business Profile-ը լիովին օպտիմալացված է, պարբերաբար հետևեք պրոֆիլի կատարողականին՝ օգտագործելով Insights բաժինը: Այստեղ դուք կտեսնեք, թե որքան հաճախորդներ են դիտել ձեր էջը, ինչպես են նրանք գտել ձեզ և ինչ գործողություններ են կատարել (օրինակ՝ այցելել ձեր կայք, խնդրել ուղղություն կամ զանգահարել բիզնեսին): Այս տվյալները կարող են ձեզ տրամադրել արժեքավոր տեղեկատվություն՝ տեղական SEO ռազմավարությունն ավելի խելամիտ մշակելու համար:

 

Այսպիսով, Google Business Profile-ը սերտորեն կապված է SEO ռազմավարությունների և ձեր բիզնեսի թվային ներկայության հետ։ Որակյալ և արդյունավետ ծառայությունների համար դիմե՛ք Targeting-ին՝ տեղական SEO խորհրդատու և SEO ծառայություններ տրամադրող ընկերությանը, և թու՛յլ տվեք մասնագետներին ապահովել ձեր թվային առաջխաղացումը։

01 Aug 2025

Կիսվել

Վերջին նորություններ

Image

Business YereFun նեթվորքինգ միջոցառում

01 Aug 2025

Image

Մարքեթինգի թրենդները

01 Aug 2025

Image

Բժշկական մարքեթինգ

01 Aug 2025

Տեսնել Ավելին

THINK DIGITAL

BE REAL

Logo
Ծառայություններ
Ավտոմատացում
Թվային Մարքեթինգ
Ավանդական Մարքեթինգ
Ծրագրավորում
Ընկերություն
Պորտֆել
Մեր Մասին
Բլոգ
Կապ մեզ հետ

Կապ

Խանջյան 13/2 Երևան, Հայաստան

Կապ մեզ հետ

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

Գլխավոր
  • Ավտոմատացում
  • Թվային Մարքեթինգ
  • Ավանդական Մարքեթինգ
  • Ծրագրավորում
Մեր Մասին
Բլոգ
Պորտֆոլիո
Կապ
FAQ