Logo
Մեր ՄասինՄեր Մասին
ԲլոգԲլոգ
ՊորտֆոլիոՊորտֆոլիո
ԿապԿապ
FAQFAQ
Կապ մեզ հետ

CRM: Հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավում երկարաժամկետ հաջողության համար

Image

Հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարումը (CRM)՝ ռազմավարությունների, պրակտիկաների և տեխնոլոգիաների հավաքածու է, որն անհատականացվում և օգտագործվում է տարբեր կազմակերպությունների կողմից։ CRM-ն օգնում է վերլուծել և կառավարել ներկա և ապագա հաճախորդների միջև հարաբերությունները։

 

Ո՞րն է CRM-ի նպատակը

 

CRM-ը կիրառվում է հաճախորդների սպասարկումը բարելավելու, գործընթացները պարզեցնելու և վաճառքը մեծացնելու համար: Այն կարող է օգնել բիզնեսի տարբեր ոլորտների մի քանի գործոններում, լինի դա խորհրդատվություն, սպասարկում կամ սպասարկման վրա հիմնված այլ ոլորտներ:

 

Լավ հարմարեցված CRM-ը կարող է ապահովել հետևյալը

 

  • Հաճախորդների տվյալների կառավարում. Այս համակարգը կարող է հավաքել և պահել տարբեր հարթակներում ընկերության հետ հաճախորդների փոխազդեցություններին վերաբերող տարբեր տեսակի տեղեկատվություն (հեռախոսազանգեր, սոցիալական մեդիա, անձնական շփումներ և այլն), նրանց կոնտակտային տվյալները, գնումների պատմությունը և այլն:

 

  • Լիդերի կառավարում․ Վաճառքի գործընթացում CRM համակարգն օգնում է տարբեր ոլորտների բիզնեսներին հետևել և ինտեգրել հնարավոր ապագա հաճախորդներին (լիդերին)։

 

  • Վաճառքի ավտոմատացում․ Համակարգը նաև հնարավորություն է տալիս ավտոմատացնել վաճառքի տարբեր գործընթացները, որոնք կարող են ներառել առաջադրանքների հիշեցումներ, էլփոստի ձևանմուշներ և աշխատանքային հոսքի ավտոմատացում։

 

  • Հաղորդակցության բարելավում․ CRM-ի օգնությամբ կազմակերպություններին հաջողվում է տարբեր ուղիներով հետևել և վերլուծել հաճախորդների փոխազդեցությունները։ Այս ակտիվն օգնում է ընկերություններին հասկանալ հաճախորդի նախասիրությունները և ապահովել հարմարեցված փոխազդեցություն:

 

  • Հաշվետվություն և վերլուծություն. Այս ծառայությունների մեկ այլ մեծ առավելություն է հաշվետվություն ստանալու և վաճառքի կատարողականը, հաճախորդների վարքագիծը և բիզնեսի հետ կապված այլ գործընթացները վերլուծելու հնարավորությունը:

 

CRM-ի առավելությունները

 

Վերը նշված գործընթացները ստեղծված են բարելավելու և բարձրացնելու աշխատանքային գործընթացը՝ մատուցվող ծառայություններից յուրաքանչյուրը դարձնելով ավելի սահուն և արագ: Ահա թե ինչ արդյունքներ կարող է տալ լավ հարմարեցված CRM ծառայությունը:

 

  • Հաճախորդների հետ հարաբերությունների բարելավում. CRM-ը կանգնած է հաճախորդների միջև ավելի ամուր հարաբերությունների հետևում, քանզի այն ապահովում է նրանց վարքագծի և նախասիրությունների համապարփակ պատկերացում: Այսօրվա շուկայում հսկայական առավելություն, որից օգտվելով՝ ընկերությունները կարող են ապահովել հենց այն, ինչ անհրաժեշտ է իրենց հաճախորդներին։

 

  • Վաճառքի ավելացում. CRM-ի ամբողջ գործոնը վաճառքի տարբեր ուղիների համար ավելի հեշտ գործընթացներ ապահովելն է: Սա նշանակում է, որ համակարգը պարզեցնում է գործընթացները, ավտոմատացնում առաջադրանքները և տալիս կարևոր տեղեկատվություն:

 

  • Ընդլայնված հաճախորդների սպասարկում. Այս համակարգը լրացնում է աջակցության թիմերը համապատասխան և արժեքավոր տեղեկություններով, որոնք հետագայում ավելի են լավացնում հաճախորդների սպասարկումը: Գործընթացը հանգեցնում է խնդիրների արագ լուծմանը և հաճախորդների բավարարվածության բարձրացմանը:

 

  • Արդյունավետ մարքեթինգ. Ո՞րն է ավելի լավ մարքեթինգային ռազմավարությունը, քան անհատականացված մարքեթինգային ռազմավարությունը: CRM-ի տրամադրած տեղեկատվության քանակն ընկերություններին թույլ է տալիս անհատականացնել և առաջ մղել արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություններ և արշավներ, որոնք կպարունակեն նաև վերը նշված առավելությունները:

 

  • Որոշումների կայացման բարելավում․ CRM-ը տրամադրում է վերլուծության և հաշվետվության առանձնահատկություններ, որոնք օգնում են տարբեր ընկերություններին կայացնել որոշումներ՝ ճշգրիտ տեղեկատվության հիման վրա:

 

  • Ավտոմատացման ծրագրեր. Օգտագործելով այս հնարավորությունները, ընկերությունները կարող են առաջնահերթություն տալ լիդերին, նոր հանձնարարություններ տալ վաճառքի ներկայացուցիչներին և ստանալ ընդլայնված ու ավելի արագ աշխատանքի գործընթաց:

 

CRM ծառայություններ և խնդիրների լուծում

 

CRM վերլուծությունը մատնանշում է հնարավոր խնդիրները՝ նախքան դրանց վատթարացումը, ինչպես նաև բարելավման կարիք ունեցող ոլորտները։ Սա նշանակում է, որ ընկերությունները կարող են աշխատել և բարելավել հաճախորդների գոհունակությունը և արդյունավետորեն լուծել խնդիրները՝ վերահսկելով նրանց վերաբերմունքը և արձագանքները:

 

Արդյունավետության չափում և KPI-ի հետևում

 

Այս համակարգի օգնությամբ ձեռնարկությունները կարող են ընդհանուր պատկերացում ունենալ հիմնական կատարողականի ցուցանիշների (KPI-ների) վերաբերյալ և չափել իրենց մարքեթինգային արշավների և վաճառքի ռազմավարությունների արդյունավետությունը:

 

Սա հաջողության ճանապարհի առանցքային կողմն է, քանզի տրամադրված տեղեկատվությունն ընկերություններին հնարավորություն է տալիս ձեռքի տակ ունենալ բոլոր անհրաժեշտ մանրամասները: Ինչի միջոցով էլ ընկերությունները կարող են վերլուծել և կրկնել այն ռազմավարություններն ու գործողությունները, որոնք ավելի լավ են աշխատում իրենց լսարանի հետ:

 

Վերլուծություն և CRM՝ ծառայություններ մատուցողների համար

 

CRM համակարգերի վերլուծությունը տրամադրում է կատարման հիմնական ցուցանիշների (KPI) համապարփակ պատկերացում: Բիզնեսները կարող են չափել շուկայավարման արշավների, վաճառքի ռազմավարությունների և հաճախորդների սպասարկման նախաձեռնությունների արդյունավետությունը:

 

Եզրափակելով, կարող ենք ասել, որ CRM-ն ինչ-որ ռազմավարական կողմնացույց է, որը տանում է դեպի տեղեկացված որոշումներ, հաճախորդների ընդլայնված փորձառություններ և տալիս շուկայում մրցակցային առավելություն: Այս ծառայությունները հատկապես անհրաժեշտ և գնահատված են այս կամ այն ծառայություններ մատուցող ընկերությունների կողմից: Հայաստանում նույնպես, հնարավոր է ստանալ CRM ծառայություններ՝ մասնագիտացված ընկերությունների կողմից։

 

27 Apr 2025

Կիսվել

Վերջին նորություններ

Image

5 պատճառ, թե ինչու է Ձեր բիզնեսին անհրաժեշտ մարքեթինգային ռազմավարություն

27 Apr 2025

Image

LINKEDIN LOCAL YEREVAN: ԲԻԶՆԵՍ ՆԵԹՎՈՐՔԻՆԳ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄ

27 Apr 2025

Image

Business YereFun նեթվորքինգ միջոցառում

27 Apr 2025

Տեսնել Ավելին

THINK DIGITAL

BE REAL

Logo
Ծառայություններ
Ավտոմատացում
Թվային Մարքեթինգ
Ավանդական Մարքեթինգ
Ծրագրավորում
Ընկերություն
Պորտֆել
Մեր Մասին
Բլոգ
Կապ մեզ հետ

Կապ

Խանջյան 13/2 Երևան, Հայաստան

Կապ մեզ հետ

Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

Գլխավոր
  • Ավտոմատացում
  • Թվային Մարքեթինգ
  • Ավանդական Մարքեթինգ
  • Ծրագրավորում
Մեր Մասին
Բլոգ
Պորտֆոլիո
Կապ
FAQ