Թվային մարքեթինգի 8 թրենդները 2019-ի համար

Թվային մարքեթինգի թրենդները շատ հաճախ են փոփոխվում և միշտ անհրաժեշտություն կա տեղեկացված լինելու նորամուծություններից: Ձեզ ենք ներկայացնում թվային մարքեթինգի 2019 թվականի 8 թրենդները:

1.Ֆեյսբուքը իր գագաթնակետին է

Ֆեյսբուքը շարունակում է մնալ առաջին սոցիալական հարթակը ԱՄՆ–ում, որտեղ օգտատերերի 41 %–ը 65 տարեկանից բարձր են: Այսպիսով նրանք, ովքեր թիրախավորում են ավագ սերնդի ներկայացուցիչներին, չեն կարող ունենալ ավելի լավ հարթակ:

2. Ինստագրամը թրենդային է երիտասարդների շրջանում

Ֆեյսբուքի գլխավոր սպառնալիքը այլևս վտանգավոր չէ, քանի որ ֆեյսբուքը գնել է Ինստագրամը:

Ինստագրամի օգտատերերի թիվն անցել է 1 միլիարդը, որը տպավորիչ ձեռքբերում է: Սա նշանակում է, որ այն ամենաարագ աճող սոցիալական մեդիա հարթակներից մեկն է, որտեղ իր օգտատերերի բազան հիմնված է երիտասարդների վրա՝ հատկապես 30–ից ցածր տարիքային կազմը:

Այստեղ Ֆեյսբուքը տուժում է, քանի որ ձեռք է բերել «տարեց մարդկանց» համար սոցիալական մեդիա հարթակի համբավ:

3. Չաթբոթի կիրառումը կավելանա

Չաթբոթերը մասնագիտացված ծրագրեր են, որոնք հաղորդակցվում են օգտատերերի հետ և օգնում նրանց իրենց նպատակներն իրականացնելիս:

Չաթբոթերը այժմ մեծապես օգտագործվում են Ֆեյսբուքում տասնյակ հազարավորների կողմից՝ տարբեր առաջադրանքների կատարման, օրինակ եղանակային պայմանների մասին տեղեկություն հաղորդելու համար:

2018–ին գրանցած նրանց արդյունավետությունը արդեն ցույց է տալիս նրանց օգտագործման նշանակալի աճը, և դա հնարավոր է շարունակի աճել 2019–ին թվային մարքեթինգի ոլորտում:

4. Վիդեոն պարտադիր է

Ամերիկայի բնակչության 73 %–ը օգտվում է Յութուբից: Դա նշանակում է, որ ամերիկացիների կեսից ավելին դիտում է վիդեոներ: Չնայած Յութուբը կարող է լինել ամենահայտնի հարթակը վիդեոներ տեղադրելու համար, դա չի նշանակում, որ չարժե վիդեոներ տեղադրել Ֆեյսբուքում կամ այլ սոցիալական մեդիա հարթակներում:

digital-marketing-trends-2019

5. Live Video-ն կարևոր գործիք է

Վիդեոն արժեքավոր գործիք է, իսկ live video-ն թվային մարքեթինգի ամենաարագ ծագող աստղերից մեկն է:
Ազդեցիկ մարդու կողմից արված live միացումը շատ արդյունավետ է, որն այժմ համարվում է թվային մարքեթինգի թրենդերից մեկը:

6. Լավ բովանդակությունը կարևոր է

Քոնթենթ մարքեթինգը շարունակում է մնալ թվային մարքեթինգի էական բաղադրիչներից մեկը: Քոնթենթի որակը միշտ էական է, բայց այժմ ավելի կարևոր է, թե ովքեր են թիրախավորված հասցեատերերը:

7. Email-ը դառնում է ավելի անհատականացված

Email-ը շարունակում է մնալ հաղորդակցության գլխավոր աղբյուրը, քանի որ միլիարդավոր մարդիկ օգտագործում են այն անձնական, առևտրային, արդյունաբերական, իրավական, գիտական և ակադեմիական նպատակների համար:

Այժմ այն ավտոմատացման համակցություն է և կարևոր է անհատական մոտեցումը, որն email մարքեթինգը դարձնում է կարևոր 2019–ի համար:

8. Ձայնային հաղորդակցությունը աճում է

Siri, Google, Alexa–ի և այլ «խելացի» սարքերի բազմաքանակության շնորհիվ բանավոր փոխազդեցությունը սարքերով շարունակում է աճել, քանի որ խոսելը նախընտրելի հաղորդակցության ձև է:

Հետևեք մեր նորություններին և տեղեկացեք թվային մարքեթինգի աշխարհում կատարվող իրադարձություններին ու թրենդերին:


Leave a Reply