Covid-19 համաճարակի հետևանքով զգալի փոփոխություներ կատարվեցին բժշկության ոլորտում, որի արդյունքում մեծացավ ինտերնետի օգտագործումը, բոլորը սկսեցին գնումներ կատարել առցանց, ստեղծվեցին առցանց դեղատներ, առաքման վեբ-կայքեր, ստեղծվեց հավելված, որտեղ նշվում էր, թե որ փողոցի՝ հասցեում կա Covid19 վարակակիր, անգամ շատ բժիշկներ իրենց այցերը և խորհրդատվություները կազմակերպում էին օնլայն: Ստեղծվեց հերթերի համակարգեր հիվանդանոցների համար, թեստավորման պատասխանը հաճախորդներին ուղարկվում էր […]
SMM-ը համարվում է բավականին հզոր գործիք կազմակերպությունների թվային ոլորտում իրենց ծառայությունները մատուցելու համար: Տեխնոլոգիական այս տեմպերով զարգացման մեջ կարևոր դեր է խաղում սոցիալ մեդիա մարքեթինգը: SMM-ը համարվում է թվային մարքեթինգի գործիք որի միջոցով կազմակերպությունները վարում են իրենց սոցիալական էջերը: Էջերի միջոցով կազմակերպությունները կարողանում են ցանկացած պահի հանճախորդին որոշակի տեղեկություն տրամադրել իրենց հետաքրքրող ապարանքի կամ ծառայության […]
https://targeting.am/wp-content/uploads/2021/02/smm.png400800Content Writerhttps://targeting.am/wp-content/uploads/2020/09/targeting.svgContent Writer2021-02-26 08:45:372021-02-26 10:49:06SMM-ը` բիզնեսի զարգացման լավագույն միջոց
Sitemap-ի պարունակությունը պետք է մաքրել մեծ քանակությամբ էջեր ջնջելու դեպքում: Եթե դա չանել ապա ջնջված էջերը դեռ երկար կլինեն Google-ի որոնման արդյունքներում: Sitemap-ը մաքրելու խորհուրդը տվել է հենց Google-ի ներկայացուցիչ Ջոն Մյուլլեևի՝ թվիթերի օգտատերեից մեկի հարցին պատասխանելիս: Օգտատերը հարցրել է, – «Մենք ջնջել ենք մոտ 1000 էջ մեր կայքից, բայց նրանք միևնույն է որոնման արդյունքներում […]
https://targeting.am/wp-content/uploads/2020/07/8096.png400800Content Writerhttps://targeting.am/wp-content/uploads/2020/09/targeting.svgContent Writer2020-07-21 17:30:442020-07-22 16:50:04Google: Որոշ դեպքերում կայքի Sitemap-ը պետք է թարմացնել
ՀՀ-ում ինտերնետ մարքեթինգի արդիականությունը բժշկության ոլորտում
SEO, SMMCovid-19 համաճարակի հետևանքով զգալի փոփոխություներ կատարվեցին բժշկության ոլորտում, որի արդյունքում մեծացավ ինտերնետի օգտագործումը, բոլորը սկսեցին գնումներ կատարել առցանց, ստեղծվեցին առցանց դեղատներ, առաքման վեբ-կայքեր, ստեղծվեց հավելված, որտեղ նշվում էր, թե որ փողոցի՝ հասցեում կա Covid19 վարակակիր, անգամ շատ բժիշկներ իրենց այցերը և խորհրդատվություները կազմակերպում էին օնլայն: Ստեղծվեց հերթերի համակարգեր հիվանդանոցների համար, թեստավորման պատասխանը հաճախորդներին ուղարկվում էր […]
SMM-ը` բիզնեսի զարգացման լավագույն միջոց
SMMSMM-ը համարվում է բավականին հզոր գործիք կազմակերպությունների թվային ոլորտում իրենց ծառայությունները մատուցելու համար: Տեխնոլոգիական այս տեմպերով զարգացման մեջ կարևոր դեր է խաղում սոցիալ մեդիա մարքեթինգը: SMM-ը համարվում է թվային մարքեթինգի գործիք որի միջոցով կազմակերպությունները վարում են իրենց սոցիալական էջերը: Էջերի միջոցով կազմակերպությունները կարողանում են ցանկացած պահի հանճախորդին որոշակի տեղեկություն տրամադրել իրենց հետաքրքրող ապարանքի կամ ծառայության […]
Google: Որոշ դեպքերում կայքի Sitemap-ը պետք է թարմացնել
SEOSitemap-ի պարունակությունը պետք է մաքրել մեծ քանակությամբ էջեր ջնջելու դեպքում: Եթե դա չանել ապա ջնջված էջերը դեռ երկար կլինեն Google-ի որոնման արդյունքներում: Sitemap-ը մաքրելու խորհուրդը տվել է հենց Google-ի ներկայացուցիչ Ջոն Մյուլլեևի՝ թվիթերի օգտատերեից մեկի հարցին պատասխանելիս: Օգտատերը հարցրել է, – «Մենք ջնջել ենք մոտ 1000 էջ մեր կայքից, բայց նրանք միևնույն է որոնման արդյունքներում […]