Ներդնելով CRM համակարգ՝ Targeting-ն օգնում է ամրապնդել Ձեր բրենդի և հաճախորդի միջև արդյունավետ համագործակցությունը։ Համակարգը ներառում է հաճախորդների հաղորդակցության կառավարում, տեղեկատվության գրանցում, հաշվետվությունների կազմում, պահեստի աշխատանքների ավտոմատացում։ Սա արդյունավետ համակարգ է, որը թույլ է տալիս բարելավել մարքեթինգային նախաձեռնությունները, ամրապնդել հաճախորդների հետ հաղորդակցությունը և բարձրացնել եկամուտը՝ շնորհիվ արդյունավետ վաճառքի ծրագրերի։
01
Հաճախորդների տեղեկատվության կառավարում
Օգտագործելով CRM համակարգ՝ Դուք կպահպանեք հաճախորդի ճշգրիտ տվյալները և կկանխեք հնարավոր սխալների առաջացումը։ Տվյալների վերահսկման միջոցով Դուք կապահովեք հաճախորդների տեղեկատվության պաշտպանությունը և գաղտնիությունը
01
Առաջնային տվյալների հավաքագրում
Օգտագործելով CRM համակարգ՝ Դուք կկարողանաք արդյունավետորեն հայտնաբերել հաճախորդի կողմից օգտագործման ընթացքում առաջ եկած խնդիրները և կանխել դրանք։ Այն նաև թույլ է տալիս ծանոթանալ Ձեր լսարանի կարիքներին և ըստ դրա հարմարեցնել Ձեր բրենդն ու ծառայությունները։
TIME
MARUSH
CHRONOGRAPH
AMERIA
NOYAN
ONEX
ASHLEY
FINCA
GOURMET
AMANOO