Այս հոդվածում հավաքված են SEO-ի այն թրենդերը, որոնք ըստ ոլորտի տարբեր մասնագետների կարծիքի ակտուալ կլինեն 2018 թվականին,
1. Mobile-first ինդեքս
Սա նշանակում է, որ կայքի մոբյալ տարբերակը դիտարկվում է որպես հիմանական տարբերակ։
Հոկտեմբերի վերջում Google-ի ներկայացուցիչ Գերի Իլշը հաստատեց, որ ընկերությունը սկսել է mobile-first ինդեքսի գործարկման աշխատանքները:
Ըստ որոշ աղբյուրների պաշտոնական ներկայացումը նախատեսվում է 2018-ի սկզբին, այսինքն՝ դուք ունեք հնարավորություն ևս մեկ անգամ ստուգելու թե, որքանով է ձեր կայքը mobile friendly։
Արևմտյան մասնագետները նշում են, որ mobile-ի ճանաչողության աճի հետ զուգահեռ աճելու է նաև լոկալ որոնման կարևորությունը: Այժմ արդեն ընդհանուր որոնումների 60%-ը բաժին է ընկնում մոբայլին։
2. Արագացված Մոբայլ Էջեր (AMP)
AMP ( Accelerated Mobile Pages) – ավելի հարմարավետ, թեթև և արագ մոբայլ էջեր, որոնց բեռնման արագությունը 0.8 վ է։ Google-ը ներկայացրել է AMP-ն դեռ 2015 թվականին և կարելի է մտածել, որ այս թեման արդեն հնացել է, սակայն ընկերությունը շարունակում է մեծ ուշադրություն դարձնել դրան:
Մանավանդ mobile-first ինդեքսի գործարկումից հետո արագացված մոբայլ էջերի ակտուալությունը բարձրանում է: Նաև Google-ը գործարկել է կայք AMP ստեղծելու պատրաստի շաբլոններով:
3. Ձայնային որոնում և օգնականներ
The Search Agency-ի տվյալներով ձայնային որոնումը կազմում է ընհանուր որոնումների 20 տոկոսը: Ըստ որոշ կանխատեսումների 2020 թվականին այդ ցուցանիշը կարող է աճել մինչը 50 տոկոսը:
Այսպիսով SEO մասնագետները պետք է հաշվի առնեն այս թրենդը իրենց աշխատանքում և փորձեն խոսել հաճախորդի լեզվով։
4. Google-ի պատասխանների բաժին
Stone Temple Consulting-ի տվյալներով 30% դեպքերում Google-ը տալիս է բաժիններ պատասխաններով (featured snippets): Եվ եթե դուք ցանկանում եք լինել այդ պատասխանների ցուցակում, ապա պետք է մտածեք համապատասխան օպտիմիզացիայի մասին:
Հիմնականում այդ բաժին են ընկնում այն քոնթենթները, որոնք պատասխանում են «Ո՞վ», «Ի՞նչ», «Ե՞րբ», «Որտե՞ղ» և այլ հարցերին:
5. Արհեստական ուղեղ և մեքենայական ուսուցում
Google-ն ունի 200 գործոն որոնման արդյուքները դասկարգելու համար, որոնցից 3 ամենակարորներն են
1․ Ունկալ և օգտակար կոնթենթը,
2․ Հետադարձ հղումները (Backlinks),
3. RankBrain ալոգրիթմը:
RankBrain-ը արհեստական ինտիլեկտով գործող ծրագիր է, որն օգնում է առավել ռելեվանտ որոնման արդյուքներ ցույց տալ ։
Այս ալգորիթմի համար կարևոր են երկու գործոն՝
1․Կայքի վրա անցկացրած ժամանակը։ Ըստ որոշ ուսումնասիրությունների թոփ 10-ում գտնվող կայքերի այցելությունների միջին ժամանակը կազմել է 3 ր 10 վ։
2․CTR-Click Through Rate այն մարդկանց տոկոսը, ովքեր քլիք են անում Ձեր կայքի վրա։
Google RankBrain դասակարգման ալգորիթմը (նաև վերջերս գործարկված Яндекс-ի «Королев» ալգորիթմը) ապացուցեցին, որ մոտ ապագայում որոնման արդյունքները կախված են լինելու մեքենայական ուսուցումից և արհեստական ինտելեկտից։ Դրանք օգնում են որոնողական համակարգերին արդյունքների ներկայացումը դարձնել ավելի անձնավորված և տալ դրանց հարցմանը ավելի համապատասխան արդյունքներ:
6. Արտաքին հղումներ
Արտաքին հղումներըը 2-րդ կարևոր գործոն են Google-ի կողմից կայքերը դասակարգելու առումով։
Պարզ է, որ նոր տարում կայքի հղումների վրա արվող աշխատանքը շարունակելու է լինել կարևոր SEO մասնագետների համար:
2018 թվականին կարևորությունը տրվելու է ոչ միայն այդ ռեսուրսի հանրաճանաչությանը և հեղինակությանը այլ նաև թե որքա՞ն է այն համապատասխանում ձեր կայքին: Այսպիսով բլոգինգը մնալու է նույնքան ակտուալ, իսկ դրա համար պետք է
- Ճիշտ ռազմավարություն,
- Տարածման արժանի բավանդակություն,
- Կապեր/նեթվորքինգ,
- Ժամանակ/Համբերություն,
7. Օգտատիրոջ փորձառություն
Ամեն տարի որոնողական համակարգերը ավելի ու ավելի են ուշադրություն դարձնում նրան, թե ինչպե՞ս են օգտատերերը փոխազդում կայքերի հետ և թե ինչքա՞ն է այդ փոխազդեցությունը նրանց համար հարմարավետ և արդյունավետ:
Նոր տարին այդ տեսանկյունից բացառություն չի դառնա: Օրինակ եթե Google Analytics-ը ասում է ձեզ, որ ձեր կայքը ունի մերժումների մեծ տոկոս ապա պետք է ուշադրություն դարձնել այնպիսի գործոնների վրա ինչպիսիք են կայքի արագությունը, դիզայնը և քոնթենթի որակը:
8. Անցում դեպի HTTPS
Google-ը այս թեման առաջ է քաշում դեռ 2014 թվականից, սակայն ոչ բոլոր մասնագետներն են դեռ անցել HTTPS պռոտոկոլի: Սակայն Google-ը շարունակում է պայքարել դրա դեմ նշելով HTTP-ով ռեսուրսները ոչ ապահով:
9. Վիդեո-քոնթենթ
CISCO-ի կանխատեսմամբ 2021 թվականին ամբողջ ինտերնետ-թրաֆիքի 82%-ը իրականացվելու է վիդեոների միջոցով: Այսպիսով եթե վիդեոն դեռ չի մտնում ձեր մարքեթինգային ռազմավարության մեջ ապա 2018-ին պետք է անցնել նաև այս ոլորտին:
Քանի որ Youtube-ը այնքան մեծ կարևորություն ունի մարդկանց կյանքում, որ նրանք արդեն շրջանցելով որոնողական համակարգերը միանգամից այնտեղ են կատարում իրենց հարցումները: Իսկ Google-ը և Яндекс-ը ակտիվ տեղադրում են վիդեոներ իրենց պատասխաններում:
2018 թվականին ավելի շատ տրաֆիկ ունենալու համար անհրաժեշտ է քոնթենթ ստեղծել և օպտիմիզացնել հենց YouTube -ի համար։
Այլ մեթոդ է վիդեոներ տեղադրել հենց կայքում, որը կօգնի բարձրացնել կայքի արդյունավետությունը և կստիպի օգտատերերին ավելի երկար ժամանակ անցկացնել ձեր կայքում:
Ահա այն 9 SEO թրենդները, որոնք առանձնացրել ենք այս հոդվածում, իսկ դուք ի՞նչ կավելացնեք։