SMM-ը համարվում է բավականին հզոր գործիք կազմակերպությունների թվային ոլորտում իրենց ծառայությունները մատուցելու համար: Տեխնոլոգիական այս տեմպերով զարգացման մեջ կարևոր դեր է խաղում սոցիալ մեդիա մարքեթինգը:
SMM-ը համարվում է թվային մարքեթինգի գործիք որի միջոցով կազմակերպությունները վարում են իրենց սոցիալական էջերը: Էջերի միջոցով կազմակերպությունները կարողանում են ցանկացած պահի հանճախորդին որոշակի տեղեկություն տրամադրել իրենց հետաքրքրող ապարանքի կամ ծառայության մասին: Հետդարձ կապի միջոցով կազմակերպությունները կարողանում են մշտական կապ պահպանել հաճախորդների հետ:
Ինչպե՞ս է SMM_ը զարգացնում քո բիզնեսը
Այն ամենը ի՞նչ Ձեզ հարկավոր է ամբողջական ռազմավարական ծրագիրն է: Գլխավոր նպատակը չի կայանում փոստեր տեղեդրելով այլ պետք է փորձել հնարավորինս հասկանալ ի՞նչ է պետք հաճախորդին և բավարարել նրա կարիքները:
Մեկ այլ կարևոր պայման է նաև չխախտել կայքում տեղադրվող նյութերի հաճախականությունը և միշը լինել հաճխորդի ուշադրության կենտրոնում:
SMM_ի առավելությունների ձեր բիզնեսի համար
Սոցիալ մեդիա մարքեթինգը, սոցիալական կայքերի միջոցով կայքի հաճախելիության և կայքի զարգացման միջոց է, որի զարգացման համար կան մի քանի միջոցեր՝
Ի՞նչով է զբաղվում կազմակերպությունը
Ապրանքների և ծառայությունների անվճար ներկայացում սոցիալական հարթակներում : Ինչպես նաև ստեղծել անմիջական կապ բրենդի և հաճախորդի միջև: Պահպանել լոյալությունը , լինել ոլորտում լավագույնը, ունենալ հավատարիմ լսարան, և քալյեր ձեռնարկել ընդլայնել լսարանը միշտ թարմացվող կոնտոնտի միջոցով: Կազմակերպել միջոցառումների սոցիալական հարթակներում որոնց ժամանակ հաճախորդները հնարավորություն կունենան խոսել իրենց բողոքների և առաջարկությունների մասին, այսպիսով հաճախորդները հնարավորություն են տալիս կազմակերպությանը բացահայտելու և շտկելու իր թերությունները:
Ավելացնել վաճառքները
Սոցիալական մեդիան օգնում է ոչ միայն ավելացնել վաճառները այլ նաև հասկանալ արդյո՞ք ընկերությունը գտնվում է ճիշտ ուղու վրա: Ինչպես նաև ճիշտ լսարանի Հետևել թրենդներին ոլորտում և հաճախորդին միշտ պահպանել կատարվող իրադարձությունների կենտրոնում: Լավագույնս ներկայացնել կազմակերպության ապրանքներն ու ծառայությունները ներգրավելու համար նոր հաճախորդներ:
Ավելի թիրախավորված լսարան
Գրագետ SMM օգտագործելու դեպքում ընկերությունը կարող է թիրախավորել կոնկրետ վայրում գտնվող մարդկաց: Ինչպես նաև կարող ենք իրականեցվել արշավներ որոնք ուղղված կլինեն կայքի և կազմակերպության զարգացմանը, հասկանալու համար այն մարդկանց քանակը ովքեր հետաքրքրված են կազմակերպության արտդրանքով: Կարևոր է նաև լսարանի հետ շփումը ինչպես նաև հաշվի առնել նրանց տեսակետը հասկանալու համար նրանց շփումը բռենդի հետ, հավատարմությունը և գնում կատարելու ցանկությունը:
SMM սխալներ
Կարևոր է որպեսզի մեր գործունեությունը սոցիալական հարթակում լինի ճիշտ և գրագետ: Սոցիալական հարթակում կան կանոններ որոնք չպետք է խախտել, դրանք խախտումը բերում է անցանկալի վիճակի և ստեղծում խոչնդոտներ կազակերպության համար, օրինակ՝ փոստում արվել է սխալ որի պատճառով հաճախորդի մոտ անճշտություն է առաջացել և նա փոխել է իր կարծիքը կազմակերպության մասին:
Սխալ 1 Ծավալուն կոնտենտ
Կոնտենտը պետք է լինի հնարավորինս հակիրճ, դիպուկ: Պետք է կազմված լինի հստակ բառերից որոնց միջոցով կազմակերպությունը կկարողանա իր ասելիքը հասցնել հաճախորդին: Փորձը ցույց է տալիս որ երկար ծավալուն նյութերը չեն տալիս էֆֆեկտիվություն քանի որ հաճախորդները հրաժարվում են երկար ժամանակ տրամադրել տեքստ ընթերցմանը: Այնուամենայնիվ կոնտենտը շատ կարևոր նշանակություն ունի ՍՄՄ_ում, այդ իսկ պատճառով պահանջում է մեծ ուշադրություն:
Սխալ 2 Լայքերի և շեյրերի հավաքագրում
Լինում է որ կազմակերպությունները մրցույթներ են կազմակերպում և այն հաղթելու համար հաճախորդները պետք է տարածեն, հավանեն, մեկնաբանություն թողնեն. փորձեն ավելացնել էջի հետևորդների, լայքերի թիվը: Այս երևույթը նորալ կդիտվի եթե այն կազմակերպվի օրինակ ինչ որ տոնի կամ օրվան նվիրված: Պարբերաբար նմանատիպ միջոցառումների իրականացումը հաճախորդի մոտ կստեղծի կարծիք թե կազմակերպություն չի կարողանում առաջարկել այնպիսի ապրանք կամ ծառայությունը որ դեպի իրեն կձգի հաճախորդին, այս ամեննել իր հերթին կհանգեցնի հաճախորդի հիասթափությանը և նա կհեռանա:
Սխալ 3 Բացասական մեկնաբանությունների հեռացում
Բացասական մեկնաբանությունների հեռացում թողնում է բավականին վատ հետևանքներ կազմակերպության համար: Հաճախորդը թողնելով մեկնաբանություն մտածում է որ իր կարծիքը հաշվի կառնվի կազմակերպության կողմից և հետագայում կկատարի որոշակի շտկումներ: Հաճախորդը ով թողել է մեկնաբանություն հետո հաստատ կվերադառնա ստուգելու արդյոք կարդացվել է իր մեկնաբանությունը, պատասխանել են դրան թե՞ ոչ: Կազմապերպությունը հեռացնելով մեկնաբանությունը ստեղծում է վիճակը թե առհամարել է հաճախորդի կարծիքը և սրտացավ չի սպասարկում իր հաճախորդներին: Բնականաբար սա վատ արձագանքի կարժանանա հաճախորդի կողմից և շատ հնարավոր է որ նա կիսվի իր հիասթափության մասին իր ընկերների, հարազատների և այլոնց հետ, այսպես տարածվող ինֆորմացի թողնում է իր բացասական ազդեցությունը կազմակերպության վրա:
Սխալ 4 Ոչ ճիշտ թիրախավորված լսարան
Սոցիալական մեդիան դա հարթակ է որտեղ կազմակերպությունը կարող է գտնել իր լսարանը և թիրախավորել: Եթե կազմակերպությունը չի իմանում թե որն է իր թիրախային լսարանը, ապա արդյունքները կլինեն հիասթափեցնող, անկախ նրանից թե որքան են աշխատում սոցիալական ցանցերում: SMM կլինի անիմաստ եթե այն հաճախորդները ովքեր հետաքրքրված են տվյալ արտադրանքով չտեսնեն այն: Բնականբար եթե փոստը տեսնի ընդհանուր սոցիալական կայքի լսրանը այն չի ունենա այն արդյունքը որը կունենա թիրախավորված լսարանաի դեպքում:
Սխալ 5 Բոլոր սոցիալական կայքերը նույնն են
Սա ամենամեծ սխալներից է որ կազմակերպությունները անում են: Շատ կազմակերպություններ նույն կոնտենտը տեղադրում են նույն ձևաչափ ունեցող իրենց տարբեր սոցիալական կայքերում: Յուրաքանչյուր սոցիալական հարթակ եզակի է իր տեսակով: Տարբեր սոցիալական կայքեր ունեն տարբեր հզորություն, առանձնահատկություն, մարքեթինգային գործիքներ ինչպես նաև լսարան, որոնքել իրենց հերթին տարբեր վարքագիծ, հետաքրքրություններ, նախասիրություններ:
Այսպիսով յուրաքնաչյուր թարմացում, մարքեթինգային ռազմավարություն պետք է լինի անհատական և հարմարեցված տվյալ սոցիալական կայքին: