Բավականին դժվար է SEO մասնագետ չհանդիսացող մարդուն բացատրել, թե ինչպես են ինդեքսավորվում կայքերը:
Այս ոլորտում հաջողության հասնելու համար պետք է հաշվի առնել մի շարք գործոններ:
Հոդվածը կօգնի Ձեզ ճիշտ օպտիմալացնել կայքերը և, ինչու ոչ, նաև ճիշտ բացատրել ոչ մասնագետին օպտիմալացման կարևորությունը:
Ձեզ ենք ներկայացնում մի քանի կարևոր կետեր՝
- Ընթեռնելի, հասանելի URL, որի բովանդակությունը Google-ը հեշտությամբ կարող է կարդալ և վերլուծել:
- Բանալի բառերի ուսումնասիրություն:
- Հետազոտեք SERP-ը, գտնելու համար այն, ինչը Google-ը համարում է կարևոր՝ հիմնաբառերի որոնումների համար:
- Ունեցեք ամենահրաշալի, ամենավստահելի թիմը կամ անհատը, ով ի վիճակի կլինի ստեղծել հոդվածներ, որոնք կհամապատասխանեն որոնողի պահանջներին և կլուծեն նրանց խնդիրները ավելի լավ, քան ուրիշ որևէ մի կայք առաջին էջում:
- Ստեղծեք գրավիչ վերնագիր և մետա նկարագրություն:
- Խելամտորեն կիրառեք առաջնային, երկրորդային և թեմային առնչվող հիմնաբառերը:
- Անհրաժեշտության և հնարավորության դեպքում օգտագործեք հարուստ snippet-ներ և սխեմաների շտկումներ` բարձրացնելու հնարավոր տեսանելիությունը, որը ակնկալում եք ստանալ:
- Օպտիմալացրեք էջերը՝ ավելի արագ ներբեռնելու համար:
- Դուք պետք է պատասխան ունենաք, թե ով է օգնելու Ձեզ իրականացնել այս կամ այն գործառույթը՝ կայքի SEO-ի հետ կապված:
Եթե հետևեք այս բոլոր կետերին, ապա 2018 թվականին Ձեր կայքը առաջին հորիզոնականում կլինի:
Հաջողություն ենք մաղթում Ձեզ: