Google-ը հյուրանոցների որոնման նոր դիզայն է մեկնարկել:
Նորացված տարբերակում ցուցադրվում է հյուրանոցի տեղը, ռեյտինգը, արժեքը և վերջին մեկնաբանությունը:
Աջ կողմի վերևի անկյունի կոճակին սեղմելիս բացվում է ընդլայնված որոնումը:
Ինչո՞վ է այս նորարարությունը կարևոր:
Եթե դուք հյուրանոցային ծառայություններ մատուցող եք, Google-ի հյուրանոցային որոնման արդյունքի դիզայնի փոփոխությունը կարող է ազդել Ձեր հյուրանոցում համար ամրագրելու վրա:
Բացի այդ, ուշադիր եղեք փոփոխություններին, ամրագրումների ու այցելությունների քանակին, քանի որ դրանք կօգնեն Ձեզ բարելավել Ձեր այցելությունները Google-ից:
Հիշեցնենք, որ Google ընկերությունը վերջին մի քանի ամիսների ընթացքում նախապատրաստում էր այս փոփոխությունը, ինչպես Սերգեյ Ալակովը հայտարարել է: Ձեզ ենք ներկայացնում նաև նախորդ դիզայնի փորձարկումները:
Աղբյուրը՝ searchengineland