Google-ը գործարկում է «Հարցեր և պատասխաններ» բաժինը

Google-ը գործարկում է «Հարցեր և պատասխաններ» բաժինը դեսքթոփային որոնման մեջ: Նոր բաժինը նախատեսված է տեղական ընկերությունների համար: Այժմ…

Էջի վերնագրի (Meta Title) կարևորությունը

Կայքերի մեծամասնության գլխավոր սխալը հանդիսանում է էջի ոչ արդյունավետ կազմված վերնագիրը: SEO-ի տեսանկյունից համապատասխան քոնթենթից…

Google-ն ավելացրել է snippet-ների երկարությունը

Google-ը երկարացրել է որոնման արդյունքներում ստացվող snippet-ի չափը, իսկ ավելի կոնկրետ՝ է metа description-ի երկարությունը: Այս մասին հայտնում է Search…
SEO վիճակագրություն 2017

12 SEO վիճակագրական տվյալ

SEO-ի վերաբերյալ քննարկումների ժամանակ որոշ կարծիքներ են հնչում իբրև այն կորցրել է իր նախկին արդյունավետությունը։ Մինչդեռ վիճակագրությունը…
Google-ը խորհուրդ է տալիս կայքից չհեռացնել հնացած կոնտենտը

Google-ը խորհուրդ է տալիս կայքից չհեռացնել հին կոնտենտը

Մեր նախորդ բլոգում Google-ը խորհուրդ էր տալիս կայքից չհեռացնել մեկնաբանությունների դաշտը: Իսկ այսօր... Մասնագետների համար թրենդային է…
SMM դասընթաց

Google-ը խորհուրդ է տալիս չհեռացնել մեկնաբանությունների դաշտը կայքից

,
Google-ի աշխատակից Հարրի Իլշը, State of Search կոնֆերանսի ժամանակ,  հայտարարել է, որ մեկնաբանությունները պետք է գտնվեն  անմիջապես ձեր կայքում,…
Արդյո՞ք google-ն այլ արգոլիթմ է կիրառում առաջին որոնման թոփ 10 արդյունքների համար

Արդյո՞ք google-ն այլ արգոլիթմ է կիրառում որոնման առաջին թոփ 10 արդյունքների համար

Search Engine Roundtable-ի գլխավոր խմբագիր` Բարրի Շվարցը, վեբմաստերների հետ հերթական տեսակապի ժամանակ, հարց է ուղղել google-ի առաջատար վերլուծաբան`…
SEO դասընթաց

Որո՞նք են Google-ի կողմից վարկանշման վրա ազդող կարևոր գործոնները

Մեր նախորդ բլոգում խոսվեց «ինչպե՞ս» հարցումների մասին` թե մարդիկ որ հարցերն են ավելի հաճախ տալիս Google-ին: Իսկ այժմ անդրադառնանք Google-ի…
10 հարցեր

Google-ին հաճախ տրվող 10 հարցերը

2004 թ.-ից սկսած «ինչպե՞ս» հարցումների թիվն աճել է 140%-ով: Հաճախ օգտատերերին հետաքրքրում է ինչպես վերանորոգել այս կամ այն իրը: Ընդ որում…