Բլոգ

Արդյո՞ք google-ն այլ արգոլիթմ է կիրառում առաջին որոնման թոփ 10 արդյունքների համար

Search Engine Roundtable-ի գլխավոր խմբագիր` Բարրի Շվարցը, վեբմաստերների հետ հերթական տեսակապի ժամանակ, հարց է ուղղել google-ի առաջատար վերլուծաբան` Ջոնի Մյուլլերին. -Արդյո՞ք google-ն այլ արգոլիթմ է կիրառում  որոնման առաջին թոփ 10  և մնացած  արդյունքների համար: Ինչու՞ են որոշ կայքեր հարյուրերորդ դիրքից հայտնվում 20-րդ դիրքում ավելի հեշտ, իսկ նրանք, ովքեր գտնվում են առաջին տասնյակում տեղաշարժվում են ավելի դանդաղ, […]

SEO դասընթաց

Մեր նախորդ բլոգում խոսվեց «ինչպե՞ս» հարցումների մասին` թե մարդիկ որ հարցերն են ավելի հաճախ տալիս Google-ին: Իսկ այժմ անդրադառնանք Google-ի կողմից վարկանշման վրա ազդող կարևոր գործոններին: Շատերին վաղուց հետաքրքրում է այս հարցը` ո՞ր գործոնն է իրոք կարևոր` հղումները, կոնտենտը, թե մետաթեգերը: Վեբմաստերներին տանջող հարցի պատասխանը տվել է Ջոն Մյուլլերը: Twitter-ի օգտատերերից մեկի հետ զրույցի ժամանակ նա հայտարարել […]

10 հարցեր

2004 թ.-ից սկսած «ինչպե՞ս» հարցումների թիվն աճել է 140%-ով: Հաճախ օգտատերերին հետաքրքրում է ինչպես վերանորոգել այս կամ այն իրը: Ընդ որում Ռուսաստանի և Կոլումբիայի բնակիչները հետաքրքրվում են` ինչպես վերանորոգել լվացքի մեքենան: Այսպիսով, աշխարհում տարածված թոփ 10 հարցումներն են` Ինչպես կապել փողկապը, Ինչպես համբուրվել, Ինչպես հղիանալ, Ինչպես նիհարել, Ինչպես նկարել, Ինչպես գումար վաստակել, Ինչպես պատրաստել նրբաբլիթ […]